Lækker og let Efterårs-kylling!

Efteråret er nu for alvor ved at sætte sine kolde spor! For mig betyder kulde og efterår varme og hygge og hvad er ikke mere oplagt, end at samles om et varmt og lækkert måltid? Med kulden kommer de fyldigere og mere mættende måltider til sin ret i mit hjem.

Indlægget er lavet i samarbejde med Danpo

Skærmbillede 2016-10-06 kl. 11.39.44.png

For at gøre disse måltider sundere, kan jeg godt lide at bruge kylling i mine retter, da kylling indeholder masser af protein og er nemt fordøjeligt for den menneskelige mave, modsat det røde kød. Jeg er blevet meget glad for at arbejde med Danpos nyhed: Hel Kylling i Stegepose. Det er mega nemt at lave, kødet bliver super mørt og det smager himmelsk! Du får en hel kylling i en stegepose, der blot skal direkte fra køleskabet ind i ovnen i 75 minutter. Du skal ikke tænke på krydderier eller lignende og stegeposen sikrer, at kyllingen er mør og saftig. SUPER NEMT!

IMG_7791.JPG

Forleden ville jeg gerne have et lækkert og mættende aftenmåltid, men jeg havde ikke meget tid! Her brugte jeg kyllingen sammen med en lækker pastaret og en skøn salat! 🙂 Pastaretten bestod af fyldte pastaer med fløde, hertil en lækker tomatsalat med fetaost. Det tog mig ikke meget mere end 15 minutter aktivt i køkkenet for at få fikset denne menu! Det kalder jeg hurtigt og nemt! 🙂

 

Hvad gør I, når I skal lave et hurtigt måltid?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

