#Instalately – Long time No see

IMG_7548.JPG

Efteråret er efterhånden ved at have have KBH!

Nu er det ved at være VIRKELIG lang tid siden, at jeg sidst har delt et #Instalately-indlæg med jer og det er bestemt ikke fordi, at der ikke er sket en masse dejlige ting i mit liv! 🙂 Nu vil jeg gerne tilbage til at dele disse indlæg en gang om ugen, hvor jeg deler højdepunkterne fra den forgangne uge! I første omgang bliver det højdepunkterne fra den sidste måned! 🙂 Jeg håber, I har lyst til at læse med! ❤

IMG_7422.JPG

Jeg nåede en løbetur i korte rør, inden kulden for alvor slog igennem!

 

IMG_7616.JPG

Besøgte Grød med min veninde Fie. Jeg kan love jer for, at vi blev mætte! 🙂

IMG_7593.JPG

Jeg er blevet overordentligt glad for denne føntørrer! Især nu, hvor det er blevet koldere og det ikke er så rart, at cykle rundt med fugtigt hår! I kan læse mere om det her!

IMG_7489.JPG

Jeg har hygget en hel masse med denne her skønhed! Hun er smuk i mine øjne i det mindste! 🙂

IMG_7410.JPG

Blev overrasket med de smukkeste pink blomster på T’s og min månedsdag! ❤

IMG_7724.JPG

Sidst, men ikke mindst, var jeg i søndags inde og se Justin Bieber i Parken og jeg er bestemt ikke enig med al den negative kritik! Jeg havde en kanon god koncert! Han er den vildeste performer og jeg var maks underholdt! 🙂

Tak fordi I læser med!

The A - WAY!

A

 

Skriv et svar

