Varmebeskyttelse, føntørring og glattejern!

IMG_7577.JPG

Jeg er begyndt at føntørre og glatte mit hår. Jeg bruger føntørrer og glattejern fra GHD og jeg er virkelig positivt overrasket! Noget af det vigtigste, når vi påfører vores hår varme, som vi gør når vi glatter, krøller eller føntørrer vores hår, er at bruge et beskyttende produkt mod varmen inden! Håret tager virkelig meget skade af varme og hvis ikke vi beskytter det, vil håret hurtigt udtørrer og knække, hvilket jeg tvivler på, der er nogen som ønsker!

Hvordan bruger jeg mit varmebeskyttende produkt?

ghd-wetline_2016-HeatProtectSpray_b-920x440.jpg

Efter jeg har været i bad og vasket hår, starter jeg med forsigtigt at tørre mit hår med håndklæder, hvorfor efter jeg fordeler mit varmebeskyttende produkt ligeligt i hele håret. Jeg bruger pt, en Heat Protect Spray fra GHD. Produktet er skønt, da det nemt kan bruges i både vådt og tørt hår, hvilket ikke gælder alle produkter på markedet. Sprayen beskytter virkelig mit hår og jeg kan mærke, at mit hår ikke bliver ligeså hurtigt tørt, som inden jeg begyndte at bruge det.

IMG_7579.JPG

Herefter føntørrer jeg mit hår med ghd air. Det er virkelig godt og utrolig effektivt! Jeg har rigtig tykt hår og har tidligere haft problemer med at få det tørret hurtigt, men her processen markant forkortet. Jeg sørger for at holde føntørreren et stykke væk håret og føntørrer i cirkulære bevægelser.

IMG_7578.JPG

Når mit hår er helt tørt, bruger jeg så mit glattejern; ghd platinum. Ghd har i deres nye glattejern anvendt “Safer for Hair Heat” og deres patenterede Tri-Zone teknologi, som jeg lover dig, giver helt glat hår ved et enkelt strøg gennem håret uden at gå på kompromis med hårets sundhed!

Hvordan passer du på dit hår? 🙂

The A - WAY!

A

En tanke omkring “Varmebeskyttelse, føntørring og glattejern!

  1. Pingback: #Instalately – Long time No see | The A-WAY!

Skriv et svar

