Boganmeldelse: Slut med Forbudt

Bogen ‘Slut med Forbudt‘ er super aktuel i nutidens verden! Vi sætter restriktioner på så mange ting! Vi må ikke spise chokolade, vi må ikke spise pasta, vi må ikke spise brød, vi må ikke bla. bla. bla. og jeg kunne blive ved! Bogen er skrevet af Morten Elsøe, som er uddannet Cand. Scient. i Ernæring og Morten Svane som har Proteinopskrifter.dk og er uddannet Cand. IT. Begge forfattere er utrolig kompetente og holder sig til den evidensbaserede videnskab, hvilket også ses i bogen. Målet med bogen er at ændre dit tankemønster omkring sundhed og gøre det mere fleksibelt og mere rationelt. Bogen er behagelig at læse! Den har et lækkert og overskueligt layout og de vigtigste emner og punkter er fremhævet, så du ikke misser dem! 🙂

Slut med Forbudt er ikke en slankekurs bog! Du får ikke en en bog, der fortæller dig, hvordan du skal leve for at være sund, du får ikke en detaljeret kost- og træningsplan til at blive perfekt og tabe 40 kilo på en måned! Hvis det er det, du ønsker, skal du ikke købe denne bog! 🙂 Du skal derimod købe ‘Slut med Forbudt‘, hvis du ønsker at tage ansvar for dig selv og din sundhed. Bogen lægger vægt på, at sundhed ikke kun er lig med at være tynd og træne 6 gange om ugen! Vi er også sunde, hvis vi er tilfredse med vores tilværelse og vi er glade! ‘Slut med Forbudt’ giver dig viden om konsekvensen af overvægt, så du selv kan gå ind og tage beslutningen om din egen sundhed.

Bogen giver læseren gode fakta om sundhed. Den fortæller, hvilke ting, der er med til at gøre dig overvægtig og hvilke ting der har den modsatte effekt, men bogen gør samtidig op med, at der er fødevarer der er tilladte og forbudte. En vigtig pointe i bogen er, at det hele handler om mængde og situation. Det handler alt sammen om balance.

Tak fordi I læser med! 🙂

The A - WAY!

A