Den nye perfekte pilleform!

fullsizerender

Jeg indtager dagligt flere forskellige kosttilskud og jeg tvivler på, at jeg er den eneste, der syntes, at de kan være lidt store og besværlige at synke! Rent faktisk er det omkring 48%, der giver mig ret, hvis man kigger på undersøgelserne lavet omkring dette emne. Besværet med at synke piller resultere i, at der er flere, som fravælger at tage sine kosttilskud til trods for de gavnlige effekter af kosttilskudene.

Som I måske har regnet ud gennem overskriften, er der blevet lavet en ny pilleform, som er MEGET nemmere at synke! Orkla Care har i samarbejde med en række forskere udviklet en helt ny pilleform, som er inspireret og formet af naturen. Pilleformen er formet ligesom kerner fra frugt i stedet for at være store og runde.

Attachment-1.jpeg

Jeg har selv testet pilleformen og kan skrive under på, at pillerne er 100 gange lettere at synke! Det kræver kun en enkelt tår vand at sluge pillerne og man føler ikke, at der sidder noget fast i halsen eller lignende! Jeg er meget tilfreds! 🙂

 

Orkla Care har skiftet til den nye pilleform i flere kosttilskud fra Futura, Drogens Vital og Livol! 🙂

Lad mig endelig høre, hvad I mener!

The A - WAY!

A

 

Skriv et svar

