My Monthly Bucket List #September

fghjklæ.jpg

Min august måned var helt fantastisk! Jeg fik både set Christopher til Fredagsrock, drukket lækre drinks i festlige stiletter og danset til langt ud på natten, badet i havet og ellers bare nydt det sidste af min sommerferie! Nu er jeg tilbage på skolebænken og der er ikke mere ferie til mig pt, men det skal ikke betyde, at min september ikke også skal blive en dejlig måned! Nedenfor kan du finde mine ønsker for måneden! 🙂

  • Bruge min lækre hårkur fra Moroccanoil 1 gang om ugen! Det vil mit hår blive glad for ovenpå en sommer i havvand!
  • Til brunch på Nimb med manden min! Det var nemlig min fødselsdagsgave til ham!
  • Starte på en ny serie på Netflix – noget gode tips?
  • Til en masse skønne blogevents!
  • På café med lektierne og nyde det med god kaffe!
  • Gå oftere med læbestift i hverdagene! Man har vel set Skam! 🙂
  • Give mig selv tid og lov til at have en hjemme-slappe-aften!
  • Ud og spise i København – kender I nogle gode middagssteder?
  • I biografen og se Bridget Jones Baby! Kan slet ikke vente!
  • Få gjort klar til efterårsgarderoben i klædeskabet!

Hvad skal I lave i september?

The A - WAY!

A

2 tanker omkring “My Monthly Bucket List #September

Skriv et svar

