Favoritstederne i KBH!

 

IMG_7336.JPG

Summer in CPH hos PS Bar & Grill

 

I dag vil jeg tippe lidt om mine favorit spisesteder i København. Jeg elsker at spise ude og smage og opleve nye ting. Det jeg elsker ved at spise på restaurant, er stemningen og oplevelsen omkring måltidet – det er altså hyggeligt på en anden måde, end hvis man spiser hjemme! Nedenfor finder du mine favoritter i København, som jeg helt sikkert syntes, I skal teste! 🙂

Restaurant PS – Bar & Grill

FullSizeRender.jpg

Restaurant PS – Bar & Grill er det perfekte sted til en lækker middag og labre drinks! Når jeg er på PS Bar, så vælger jeg næsten altid deres tapas-bræt, hvor køkkenet blander 4 af deres forretter. Det er det perfekte delemåltid og det er så hyggeligt at sidde og nipse til maden. Deres brød er desuden virkelig godt! 🙂 Hvis man er til drinks, kan jeg klart anbefale deres Sangria og drinken Summer in CPH, som er virkelig god! Helt klart et af mine yndlingssteder en fredag aften!

Original Coffee

IMG_7043.JPG

Original Coffee er mit go-to sted, når jeg skal have stillet kaffe-tørsten eller den lille sult. Jeg vil påstå, at deres kaffe er den bedste og jeg har altså smagt kaffe MANGE steder! 🙂 Udover kaffe er deres morgentallerken en sikker vinder og det samme gælder deres yoghurt og deres bananbrød! 🙂 MUMS MUMS MUMS!

The Union Kitchen

IMG_6913.JPG

The Union Kitchen ligger på Store Strandstræde og er et mega hyggeligt og godt sted! Stedet er sindssygt fedt indrettet og deres mad er super god! Nu har jeg fået deres brunch tallerken et par gange og den skuffer aldrig! Deres brunch tallerken er ikke som alle andre, den er nytænkende og fuld af lækre delikatesser, som I kan se på billedet! 🙂

Fredco’s Deli

IMG_8062.JPG

 

Fredco’s Deli laver byens bedste salater! Du vælger selv ingredienserne, toppings og dressing! Jeg vil vove at sige, at du ikke kan lave en dårlig salat med deres ingredienser! Du kan også få sandwich og lækre smoohies og juicer! 🙂 Et lækkert frokost eller aftensmad sted!

Tak fordi I læser med!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

