Perfect Brows by Anastasia Beverly Hills!

Skærmbillede 2016-02-19 kl. 19.58.26.png

Øjenbryn kan være en stor udfordring! Efter jeg for et kort stykke tid siden opdaterede mit profilbillede på Facebook, er der flere, der har spurgt ind til mine bryn, hvordan jeg former dem og hvilke produkter jeg bruger. For et halv års tid siden delte jeg et indlæg omkring min øjenbrynsrutine og den har endnu ikke ændret sig, da jeg simpelthen er så tilfreds med resultatet af produkterne! Nedenfor kan du læse om hvad jeg gør for at have de perfekte bryn! 🙂

VSCO Cam-2.jpg

Mine vidunderprodukter til mine bryn kommer fra Anastaia Beverly Hills! Anastasia er international kendt som “the eyebrow guru”, så det kommer nok ikke bag på mange, at hendes produkter er de perfekte øjenbrynsprodukter!

Oprah Winfrey refers to Anastasia Soare as “the queen of eyebrows”

VSCO Cam-1-1.jpg

Jeg bruger stadig produkterne på ovenstående billede. Jeg bruger DipBrow Pomade sammen med den perfekte øjenbrynsbørste til at farve, definere og forme mine bryn og denne farve holder hele dagen! Afslutningsvis bruger jeg en klar Brow Gel til at sikre at formen på mit bryn holdes hele dagen igennem!

Brands335-750x170-362561.jpg
The A - WAY!

Happy Brows!

A

Skriv et svar

