Plakater til lejligheden!

FullSizeRender-1.jpg

Nu har jeg boet i min lejlighed i snart 2 år og væggene er stadig tomme og det samme gælder oppe hos T. Vi har begge været i tvivl om, hvad der skulle op på vores vægge – skulle det være malerier, plakater, billeder osv. Da jeg besluttede mig for, at jeg ville begynde at lede efter plakater, varede det ikke længe før T også syntes, det lød som en god, nem og billig måde at få pyntet væggene.

VSCO Cam-2.jpg

Under vores søgning på plakater fandt jeg hjemmesiden Desenio.dk, som har utallige forskellige plakater! De har de flotteste guld plakater, moderne grafiske plakater og en masse andre fede styles, du kan finde her. De har så mange flotte plakater, at det virkelig var svært at begrænse sig, men jeg syntes, at resultatet blev rigtig godt! 🙂

VSCO Cam-1.jpg

Rammerne til plakaterne er også bestilt hos Desenio.dk. Deres rammer er i virkelig god kvalitet, nemme at håndtere og til en rigtig god pris!

Indlægget er lavet i samarbejde med Desenio.dk

Tak fordi I læser med! 🙂

The A - WAY!

A

2 tanker omkring “Plakater til lejligheden!

Skriv et svar

