The Wolfpack Gym X Kari Traa

dfcghvbjknml.jpg

Hvis ikke, du har hørt om The Wolfpack Gym før, så skal du spidse øre nu! 🙂 The Wolfpack Gym er et utrolig lækkert center og alt er 100% gennemført! I mandags var jeg og en masse skønne blogger-tøser inviteret til Kari Traa session hos det helt nyåbnede The Wolfpack Gym på Østerbro. Et unikt event, hvor vi fik mulighed for at få et smugkig på Kari Traa’s efterårskollektion og samtidig var så heldige, at være de først til at træne og opleve The Wolfpack Gym i aktion.

13958143_10153631724322016_7602968887810729268_o.jpg

FullSizeRender.jpg

Til eventet blev vi forkælet med lækre juicer fra Slowjuice Copenhagen, en fin lyserød yoga-måtte fra Moshi Moshi Mind, benhård og nytænkende træning fra The Wolfpack Gym og lækkert og farverigt træningstøj fra Kari Traa. Træningen hos The Wolfpack Gym foregår på hold og de kører med tre forskellige typer; The Row, The Heat og The Bikram. 

vgbhnjm.jpg

The Row er hård og effektiv træning på en moderne romaskine. Træningen var baseret på interval-roning og jeg kan love jer for, at man fik pulsen op og sved på panden! The Row er helt klart min personlige favorit! 🙂

dfcvgbhnjmk,l.jpg

The Heat er træning i 37,5 graders varme. Timen var en Mobilefit time, som er et koncept udviklet af danske frømænd. Man træner i stropper og bruger sin egen kropsvægt.

cfvgbhnjmkl,.jpg

The Bikram er en bestemt form for yoga, som dyrkes i 40 graders varme. Personligt er jeg ikke glad for at træne i ekstrem varme og derfor er The Bikram ikke min favorit, men jeg er ikke i tvivl om, at varmen gør godt for kroppen og yogaen gør godt for sindet!

Jeg skal helt sikkert tilbage! 🙂

The A - WAY!

A

Skriv et svar

