Sommerferie, sol, hår og hud!

IMG_6600.JPG

I juli måned befandt jeg mig i en uge på skønne, varme og solrige Kreta! Ferien stod på solbadning, kolde dyp i poolen og god mad i lange baner! Det her indlæg skal ikke handle om god mad og drinks, men i stedet solen og poolens effekt på hud og hår.

De fleste af os har mærket hvilken konsekvens en solferie har på vores hud og hår! Huden bliver solbrændt og irriteret og håret bliver udtørret og stift! Sådan har det været for mig i mange år, men på denne tur var jeg godt forberedt! I min toilettaske var der pakket Björn Axén Repair Shampoo og Balsam, Luminous Smoothening hair oil fra Wella og Ideal Soleil aftersun in-shower fra Vichy.

FullSizeRender.jpg

Vichy’s in-shower aftersun er helt fantastisk! Olien indeholder sheasmør, forskønnende olier og vitamin W, som tilsammen beroliger og fugter huden efter en dag i solen og dens virkning varer i helt op til 48 timer. Min hud var meget taknemmelig for denne aftersun under min solbadning på Kreta!

Björn Axéns produkter er helt fantastiske og deres linje Repair er helt perfekt her på Kretam da det netop er en serie mod skadet og tørt hår. Produkterne har en høj koncentration af mineraler og proteiner, som hjælper med at opbygge skadet hår ved at bl.a. at øge elasticiteten og fugtigheden. En lille bonus er, at produkterne dufter himmelsk og giver en smuk shine!

IMG_6277.JPG

For at give mit hår de bedste forudsætninger, for at holde sig fugtigt og lækkert afslutter jeg min sommferie-hårrutine med Luminous Smoothening hair oil fra Wella, som indholder macademia og avokado olier, som efterlader håret lækkert og skinnende.

Ha’ en lækker hårdag!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

