My Monthly Bucket List #August

fhjh

Så er vi kommet lidt ind i august og det kræver selvfølgelig en ny Bucket List! 🙂 For at være ærlig, fik jeg ikke opfyldt mange af mine ønsker fra min Bucket List i juli måned – det blev kun til 4 ud af 10! Jeg fik læst Hvide Spor, en virkelig god bog, da jeg var på Kreta, min lillesøster blev fejret, en masse god mad blev spist og ellers stod måneden primært på arbejde. Misforstå mig ikke, jeg har haft en skøn måned! 🙂 Men nu skal vi til min Bucket List for August, som du kan finde lige nedenfor!

  • Tage mine lækreste sko på og tage ud og drikke en cocktail eller to! Den kan jeg allerede sætte hak ved i aften! 🙂
  • Nyde min sidste del af sommerferien inden jeg starter i skole igen, med at gå ud og spise og nyde livet!
  • Til fredagsrock i Tivoli og se Christopher! Man har vel et lille girl-crush! 🙂
  • Hvis vejret tillader det, ud og sejle med T!
  • Få styr på skolestart med skema, bøger osv.!
  • Få hængt mine plakater fra Desenio op på mine vægge!
  • I biografen og se Nerve!
  • Begynde at træne på hold igen i fitness!
  • I havet i Danmark! Det er simpelthen ikke sket endnu!
  • I byen og have det sjovt til langt ud på natten! 🙂

Har du gode planer for august?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

