Træningsstatus på ferien

 

Skærmbillede 2016-07-25 kl. 07.48.28.png

Nu er ferien her på Kreta desværre ved at være slut for mit vedkommende 😦 Imorgen rejser jeg tilbage hjem til Danmark, mens resten af familien først skal hjem onsdag. Inden jeg tog til Kreta, skrev jeg dette indlæg om træning på ferien. Jeg kan ligeså godt sige det lige ud – min træning her på Kreta har været næsten ikke eksisterende hernede.

 

Skærmbillede 2016-07-25 kl. 07.48.41.png

Den første morgen efter vi var ankommet, var jeg ude og løbe 5km og det skulle blive det sidste motion, jeg dyrkede på denne ferie. Selvom jeg kun var iført løbeshorts, sports-bh og mine Adidas løbesko, var det simpelthen helt ulideligt at træne i denne fugtige varme! I stedet besluttede jeg mig for, at holde helt fri fra alt! Jeg har læst Hvide Spor, en virkelig god krimi, hørt musik, badet, solet og slappet helt af!

The A - WAY!

Tak fordi i læse med!

A

Skriv et svar

