My Training: WEEK 29

IMG_8649 (1).jpg

Jeg forlader imorgen grå Danmark for at rejse til dejlige, smukke og meget varme Kreta i en uge! Det betyder, at træningen helst skal foregå tidligt om morgenen, for at det skal være til at holde ud. Jeg er heldigvis udpræget A-menneske og kan godt lide at stå tidligt op. 🙂 

Jeg vil ikke lave en decideret træningsplan i denne uge, for jeg er på ferie. Men tanken er at stå tidligt op de fleste morgener og enten løbe, svømme, styrketræne, gå en tur eller måske bare læse en bog og drikke en kop morgenkaffe. Jeg kender mig selv og ved, at jeg vil gå ud af mit gode skind, hvis jeg intet laver i en hel uge og så nyder jeg de stille morgentimer, inden hele huset vågner. Her suger jeg energi til dagen og nyder roen.

Skærmbillede 2016-01-15 kl. 21.36.26.png

The A - WAY!

Let’s do this! 😀

A

En tanke omkring “My Training: WEEK 29

  1. Pingback: Træningsstatus på ferien | The A-WAY!

Skriv et svar

