Going to Chania, Crete!

Skærmbillede 2016-07-12 kl. 08.38.46.png

Næste tirsdag rejser familien og jeg til Kreta i en uge og nøj hvor jeg glæder mig! Jeg savner solen, varmen og farven på mine, nu ikke så brune ben! Den danske sommer har den seneste tid ikke været noget at råbe hurra over, så nu skal det blive godt med noget ægte sommer, sol og varme. Ovenstående udsigt tror jeg ikke, jeg kan blive træt af og den skal nydes på daglig basis.

Skærmbillede 2016-07-12 kl. 08.38.30.png

Skærmbillede 2016-07-12 kl. 08.38.59.png

Vi har lejet det mest fantastiske hus, med den lækreste pool og smukkeste udsigt. Nu skal jeg til at finde ud af, hvilke bøger, blade og andet sjov og hygge, jeg skal have med. Jeg elsker at pakke, men jeg er ikke fan af at pakke ud! Men det skal jeg heldigvis ikke foreløbig, først det sjove! 🙂

Har I nogen gode tips til Chania?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

