My Summer Beauty Routine!

VSCO Cam-1.jpg

Som I ved, træner jeg en del og det kan godt skabe problemer med uren hud desværre. Men jeg stopper selvfølgelig ikke min træning, for skøn hud! I stedet, som jeg netop har skrevet på min Juni Busket List, vil jeg sørge for at rense min hud hver morgen og aften, for at sørge for, at den får de bedste betingelser for at holde sig ren og pæn. I kan læse om min skønhedsrutine nedenfor!

Bioderma-Sensibio-H2O-Micelle-Solution-21

Jeg starter med at fjerne min make-up med Biodermas fantastiske Sensibio H2O rensevand. Den er mild for huden og virkelig effektiv. Jeg har brugt denne de sidste 2 år og har ingen planer om at ændre dette i den nærmeste fremtid! 🙂

Herefter renser jeg min hud med Vine Vera’s Resveratrol Vitamin C Cleanser. Min hud er altid frisk og ren efterfølgende og det er grundet produktets indhold af Vitamin A og C, Aloe Vera og resveratrol ekstrakt.

juhldal-antipollution-faceserum-no-4-20-mljuhldal-antipollution-facecream-no-4-30-ml

Jeg afslutter min skønhedsrutine med ansigtsplejeprodukter fra Juhldal‘s AntiPollution serie. Jeg bruger først deres FaceSerum No 4 AntiPollution under min creme. Serummet sammentrækker porer og renser huden, hvilket skyldes indholdet af Frugtsyrer, Hvedekim og Ginseng. Herefter påfører jeg FaceCream No 4 AntiPollution som beskytter mod forurening og stabiliserer min hud med sit høje indhold af antioxidanter. Herudover har cremen ansiseptiske, antiinflammatoriske og rensende egenskaber, hvilket gør den ideel for mig.

Sensibio H2O rensevand: 119DKK Resveratrol Vitamin C Cleanser: ca. 910DKK

FaceSerum No 4 AntiPollution: 189DKK FaceCream No 4 AntiPollution: 149DKK

Hvordan renser I jeres hud?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

