My Monthly Bucket List #July

ytfuygiluho.jpg

Til trods for en meget travl juni måned, gik det over al forventning med min Juni Bucket List. Jeg fik klaret stort set hele listen, selvom jeg følte mig en smule presset hele vejen igennem. Nicecream blev endelig besøgt, min søster blev student, eksamen er overstået og nu har jeg sommerferie! Nu er jeg heldigvis tilbage på toppen og klar til at få en fantastisk sommer og nyde alt jeg gør, til trods for det mindre sommerlige vejr! Læs juli’s bucket list nedenfor! 🙂

  • Tage mine lækreste sko på og tage ud og drikke en cocktail eller to!
  • Fejre at min lillesøsters fødselsdag – gerne i solskin!
  • TIL PARIS!!!!!
  • Komme i gang med at styrketræne lidt mere igen!
  • Læse en GOD bog!
  • Planlægge mine sommerferieplaner færdig!
  • Falde på plads i lejligheden med min nye roomie!
  • Spise en masse god mad og hygge mig med venner, veninder og søde mennesker!
  • Rense min hud ordentligt hver morgen og aften!
  • Lave små overraskelser for personer jeg holder af!

The A - WAY!

Hvad skal I i juli?

A

En tanke omkring “My Monthly Bucket List #July

  1. Pingback: My Summer Beauty Routine! | The A-WAY!

Skriv et svar

