Dinner & Drinks på Club Riva!

IMG_5902.JPG

For kort tid siden besøgte jeg og T Club Riva på Rungsted Havn. Vi var så heldige, at vejrguderne var med os, så vi havde den fantastiske mulighed at sidde i de dejlige omgivelser udenfor. 🙂 Denne lørdag havde vi besluttet, skulle være en festlig affære, så vi bestilte en kande med Aperol Spritz – favoritsommerdrikken!

IMG_5899.JPG

I godt selskab og højt humør bestilte vi forretten. T bestilte Okse Carpaccio med trøffelolie, rucola og parmesan og jeg selv bestilte Laksetatar serveret med avocado og krydderurter. Begge dele sad lige i skabet! Kødet i T’s ret var simpelthen så mørt og min laks så lækker!

IMG_5901.JPG

IMG_5900.JPG

Til hovedret gik jeg med klassikeren Oksemørbrad med fritter og bearnaise sauce, mens T tog en lynstegt tunsteak. Mit kød er til at tygge med tungen og T’s tun var det bedste tun, jeg nogensinde har smagt! Det bliver svært at vælge, hvad jeg skal have næste gang – for en ting er sikkert – det er ikke sidste gang jeg besøger Club Riva!

IMG_5756.JPG

Til dessert var vi simpelthen så mætte, så vi delte en lækker hjemmelavet klassisk rabarber trifli. Hvis vi havde vidst, den var så god, havde vi nok godt kunne spise en hver, men det var nok meget heldigt, for ellers var vi nok blevet nødt til at trille hjem! 🙂

IMG_5898.JPG

Se hele menukortet her! En lille bonusinfo, så serverer Club Riva også frokost og brunch. Jeg har tidligere skrevet om deres brunch her. 🙂

The A - WAY!

God Appetit!

A

Skriv et svar

