I am back!

IMG_5717.JPG

Så er jeg tilbage på posten og klar med en masse lækre indlæg til jer! 🙂 Jeg tror, det er den længste tid, jeg har gået uden at skrive på bloggen – der er næsten gået to uger! 

IMG_5248.JPG

Der er en god forklaring til manglen på indlæg. Igennem hele juni har jeg været meget presset på skolefronten. Vi har haft en omfattende eksamen, som har taget min opmærksomhed og når jeg endelig havde fri, var det sidste jeg havde lyst til, at sidde foran en computerskærm. For mit vedkommende har juni stået på masser af skole, men også masser af gode oplevelser!

IMG_5815.JPG

Jeg har blandt andet været på besøg hos Kurbadet Ilse Jakobsen, jeg er startet op som Personlig Træner, jeg har været ude og spise en masse bl.a. på Club Riva på Rungsted Havn, min søster er blevet student og meget mere!

Jeg håber, I er klar på flere indlæg nu!

The A - WAY!

Knus A

Skriv et svar

