En dejlig onsdag!

IMG_5681.JPG

Igår var en helt almindelig onsdag, men for mit vedkommende, var det en rigtig dejlig onsdag! Dagen startede ud med en lækker morgenmadstallerken og en cappucino med min mor på Original Coffee på toppen af Illum. Vejret igår viste sig fra sin milde side, så vi sad udenfor i skyggen og nød udsigten over Københavns tage! Vi fik vendt hele verdenssituationen og havde en skøn tid! 🙂

Efterfølgende stod dagen på lidt shopping! Vi var til Kassandras udsalg i Grønnegade, hvor jeg købte disse fantastisk smukke Ruckstud Valentino stiletter med 40%!!! 😀 Modellen har været på min ønskeliste i flere år nu, så jeg kan love jer for, at jeg var en ovenud lykkelig pige igår!

Valentino_Rockstud_65mm_Black_Leather_White_Ankle_Strap_Slingback_Sandal.jpg

Jeg afsluttede dagen med pressedag hos Mildh Beauty Press. Perfekt aftslutning på en god dag! Jeg fik snakket med søde bloggere, fik fortalt en masse om nye produkter, blev forkælet med de lækreste snacks, for ikke at glemme at vi fik den mest fantastiske goodiebag med hjem efterfølgende! Jeg vil snart fortælle meget mere om dette herinde! 🙂

Havde I også en god dag?

The A - WAY!

A

2 tanker omkring “En dejlig onsdag!

Skriv et svar

