Min træning i øjeblikket!

IMG_5084.JPG

Jeg har det sidste stykke tid ikke delt “My Training Week”, som jeg tidligere gjorde hver uge. Grunden til dette er, at jeg i øjeblikket ikke har motivationen eller lysten til en striks træningsplan, som jeg skal holde mig til. Dette betyder dog ikke, at jeg ikke får bevæget mig! Jeg cykler dagligt rundt i København, jeg går masser af ture og derudover har jeg et mål om at løbe 3-5 gange om ugen og lave et omfattende mave- og balleprogram 3 gange om ugen. Min træning er 100% lystbaseret i øjeblikket og jeg nyder det lige nu!

Skærmbillede 2016-01-15 kl. 21.36.26.png

The A - WAY!

Løbe-knus!

A

Skriv et svar

