My Monthly Bucket List #June

dfghjklækjhg.jpg

Maj måned var en helt igennem skøn måned! 🙂 Jeg fik nået stort set alt på min ønskeliste! Jeg spiste brunch med T på Mad & Kaffe, var til middag på Corallo, jeg har nydt solen og meget mere! Jeg har stadig til gode at besøge Nicecream, men det skal lykkedes i juni måned! Du kan nu læse min ønskeliste for juni måned nedenfor.:)

  • Besøge Nicecream og smage deres bowls! (skal lykkedes!)
  • Fejre at min søster bliver student og at min mor fylder år!
  • Drikke en hel masse iskaffe!
  • Afslutte skoleåret med eksaminer og så er det sommerferie!
  • Nyde det gode vejr så meget som skole og job tillader det!
  • Til en masse interessante events med bloggen!
  • Få løbet en del – gerne en tur ud omkring Kastellet!
  • Drikke noget vin, spise noget god mad og nyde at jeg er ung!
  • Gøre mine negle og fødder 100% sommerklar!
  • Planlægge min sommerferie!

The A - WAY!

Hvad skal I i juni?

A

 

 

En tanke omkring “My Monthly Bucket List #June

  1. Pingback: My Monthly Bucket List #July | The A-WAY!

Skriv et svar

