Fredagsbrunch hos Mad & Kaffe – nu på Amagerbro!

IMG_5067.jpg

I fredags spiste jeg brunch på Mad & Kaffe‘s nyåbnede restaurant på Amagerbro med T. Jeg har tidligere været en del på deres restaurant på Vesterbro, så jeg skulle selvfølgelig undersøge deres nye sted og det skuffede ikke!  Vi kom først ved 11-tiden og stedet var allerede godt fyldt op med mennesker og god stemning, men vi fik heldigvis et godt bord med udsigt over hele restauranten!

IMG_5048.jpg

Konceptet er det samme som på Vesterbro. Man sammensætter selv sin brunch ud fra en spiseseddel med forskellige små retter, alt efter hvad man nu har lyst til. Stedet har både de sunde og de mere syndige tilbud på kortet – så alle kan være med på Mad & Kaffe!  Du kan vælge 3 retter til 69DKK, 5 retter til 109DKK og 7 retter til 139DKK.

IMG_5050.jpg

T og jeg bestilte to lækre friske juicer og brunch med 7 komponenter – jeg blev MEGET mæt! 😀 Vi fik bl.a. yoghurt med mathca og granola, avokado med mandler, lækkert brød, chokoladecroissant, æg og meget mere! Alt sammen meget velsmagende! 🙂

IMG_5082.jpg

Ja det var ikke mig…… 🙂 Men i godt selskab og god mad – så går det nok alligevel! 🙂 I kan finde Mad & Kaffe på deres hjemmeside, på Facebook og på Instagram.

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

En tanke omkring “Fredagsbrunch hos Mad & Kaffe – nu på Amagerbro!

  1. Pingback: My Monthly Bucket List #June | The A-WAY!

Skriv et svar

