3 skønne produkter til gylden og “solbrun” hud!

Skærmbillede 2016-05-17 kl. 14.43.30.png

Forhåbentlig får vi snart solen at se igen, så vi kan komme ud og lufte stængerne og de bare arme! Hvis ikke man som jeg, har været så heldig, at have været på ferie i foråret, har jeg her et godt tip – selvbruner! Efter en lang vinter, ser ens hud nemlig sjældent shorts-klar ud! Nedenfor finder du mine 3 favorit selvbrunere, som giver en jævn, gylden og naturlig farve! Når solen kommer tilbage, vil du være klar til at hoppe direkte i nederdel og kjole!

1. Vita Liberata er en af mine klare favoritter! Den holder farven længe, giver en gylden solbrun farve og det jeg elsker ved den er, at den stort set er lugtfri! Jeg er rigtig glad for deres Self Tanning Gradual Lotion, som du kan finde her!

2. Eco by Sonya er et fantastisk, økologisk self-tan brand fra Australien. Deres produkter er alle økologiske, 100% veganske og indeholder kun naturlige ingredienser. Jeg er personligt rigtig glad for deres Winter Skin, som giver en gradvis naturlig varm og gylden farve. Cremen er lavet til lys og mellemmørk hud, perfekt til en lys vinterhud. Find den her!

3. James Read’s Gradual Tan er blødgørende, plejende og nem at bruge. Den er stort set lugtfri, den passer til alle hudtoner og beskytter dit tøj og sengetøj mod farvning fra selvbruneren. Den giver en gylden og naturlig farve, som holder længe. Jeg kan godt lide at bruge denne, når jeg har fået noget farve, men gerne vil opnå en dybere farve. Find James Read Gradual Tan Day Body her!

| 1. Vita Liberata 212kr HER | 2. ECO by SONYA 295kr HER | 3. James Read 285kr HER |

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

Skriv et svar

