Hatoba Sushi med Early Bird!

FullSizeRender-2.jpg

I sidste weekend var jeg på Hatoba Sushi, som er gået hen og blevet en af mine yndlings sushi steder i København! Deres sushi er altid super frisk, super delikat og super smagfuld! Sushi bliver aldrig billigt (desværre!) og derfor blev jeg meget begejstret, da jeg opdagede at Hatoba var kommer på Early Bird’s liste over samarbejdspartnere! 🙂

IMG_4473.JPG

Jeg syntes, at Early Bird er genialt, særligt for os studerende på SU, der gerne vil ud og spise! Early Bird skærer nemlig altid 1/3 af normalprisen, når du bestiller og køber på Early Birds hjemmeside! Early Bird har virkelig kun gode spisesteder at tilbyde og der er restauranter til enhver smag. Det er super nemt og hurtigt at bruge Early Bird! Du booker bordet på earlybird.dk og så er bordet klar, når du kommer! 🙂

IMG_4467.JPG

Som I kan se, havde vi en skøn aften med virkelig lækker mad!

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

 

Skriv et svar

