Mine kosttilskud – Vitaviva, IMEDEEN og Drogens Vital

IMG_4665.JPG

Endnu engang er der flere af jer, der er interesserede i at få et indblik i, hvilke forskellige kosttilskud jeg tager! Alt efter årstid, stress-niveau og træningsmængde tager jeg lidt forskellige kosttilskud. De faste, som jeg tager året rundt gælder fiskeolie, Multivitamin og probiotika, bedre kendt som mælkesyrebakterier. I øjeblikket tager jeg desuden IMEDEEN Hair & NailDrogens Vital D-vitaminVitaviva Digest Support og Vitaviva Water Away. I det her indlæg vil jeg komme nærmere ind på mine seneste tilskud fra Vitaviva; Probiotic 30 billionDigest Support og Water Away.

IMG_4663.JPG

Probiotic 30 billion er som jeg nævnte ovenfor mælksyrebakterier. Grunden til at jeg er begyndt at tage disse er for at opnå en tarmflora i balance og det er super vigtigt, da det menneskelige fordøjelsessystem udgør 60-70% af immunsystemet. Herudover modvirker mælkesyrebakterier oppustedhed, uro i maven, dårlig fordøjelse m.m. Mælkesyrebakterierne hjælper til et sundt, stærkt og velfungerende miljø i fordøjelsessystemet, som let kan forstyrres af den moderne livsstil vi har i dag.

Digest Support er en kombination er enzymer til vores fordøjelse. Enzymerne hjælper fordøjelsessystemet med effektivt at optage vitaminer og mineraler fra en sund kost. Digest Support understøtter bl.a. fordøjelsen af kulhydrater, proteiner, laktose og fedtstoffer. Kosttilsudet indeholder 18 fordøjelsesenzymer som medvirker til en velfungerende fordøjelse og du undgår nemmere bøvsen, træthed, uro i maven og dårlig fordøjelse.

IMG_4664.JPG

Water Away Complex virker vanddrivende og indeholder bl.a. mælkebøtte, som øger produktionen af urin, hvorfor det kan hjælpe til at fjerne overskydende vand og giftstoffer i kroppen. Herudover finder du grøn te, buchublade, vandmelon m.m. som alle har en vanddrivende og udrensende effekt. Når du har vand i kroppen hæver kroppen op og kan godt føles øm og anspændt.

mail-logo.jpg

Hvis I har nogen spørgsmål, skal I endelig spørge!

The A - WAY!

Knus A

Skriv et svar

