Inspiring Women: Frederikke Brasch Nielsen

Skærmbillede 2016-05-07 kl. 20.36.43.png

Råstærkte, seje, søde og motiverende Frederikke Brasch Nielsen gæster i dag bloggens motiverende kvinder! Til dagligt kan du finde Frederikke på bloggen www.braschontherun.com, hvor hun deler ud af sit liv eller ude i gadebilledet iført løbesko eller et smart outfit! 🙂 (Billederne i indlægget er lånt fra Frederikkes Instagramprofil @frederikke_brasch).

Hvad er sundhed for Frederikke Brasch Nielsen? 

Sundhed er for mig mange ting! Jeg føler mig mest sund og godt tilpas, når jeg ikke har for travlt og har tid til mig selv. Det er vigtig for mig at få en god og varieret kost. Jeg spiser alt, og er ikke bange for kulhydrater eller sukker. Min kost består dog meget af grønt, kød og fisk. Det er nu engang den måde, jeg fungerer bedst på. Det er også meget vigtigt for mig at løbe og træne 4-5 gange om ugen, ellers føler jeg mig sløj og utilpas. Jeg tror på, at ens krop er skabt til at bevæge sig hver dag!

Skærmbillede 2016-05-07 kl. 20.40.58.png

Hvad er din livret?

Jeg elsker lasagne, og jeg spiser det ofte dagen før en lang løbetur. Det giver god energi og smager super godt. Ellers spiser jeg rigtig meget salat fra mine forældres Takeaway butik, Fredco’s Deli.

Hvad træner du og hvor ofte træner du?

Jeg løber 8-10 km mandag, boksning tirsdag, interval onsdag, boksning torsdag, personlig træning fredag, lørdag løber jeg langt 12-20 km og søndag holder jeg fri!

Skærmbillede 2016-05-07 kl. 20.41.14.png

Hvad kan du ikke leve uden?

Matcha te! Jeg elsker det og drikker det hver dag. Det giver super god energi og er et sundt alternativ til kaffe.

Hvad er din guilty pleasure?

Uhh, det er helt klar nødder! Peanut-butter er everything! Jeg kan spise det på alt, gulerødder, pandekager, omeletter osv. osv.

Skærmbillede 2016-05-07 kl. 20.35.29.png

Hvad er dit bedste sundhedstip?

Lyt til dig krop, og pas godt på den. Det er mega kliché, men 2 liter vand og 8 timers søvn er alfa og omega for en sund krop! Drop smøger, og undgå alt for meget alkohol. Du kan spise nok så sundt, men alligevel have en usund krop. Det handler om at være realistisk omkring alting. Vær ikke fanatisk, men lad heller ikke stå til! Du skal behandle din krop, som er den det bedste du har.

The A - WAY!

Tak for nu!

A

Skriv et svar

