My Monthly Bucket List #May

bgkjshfjlshfkjhsjk'.jpg

April var fyldt med dejlige og sjove oplevelser! Jeg fik holdt hjemme spa-dag, som du kan læse om her, min søster blev konfirmeret, jeg var ude og spise med Early Bird på Hatoba, min eksamen blev overstået, jeg har fået trænet en masse i Energii og mange flere skønne ting! Du kan nu læse min ønskeliste for maj måned nedenfor. 🙂

  • Besøge Nicecream og smage deres bowls!
  • Drikke årets første rosé i solen!
  • Fejre min mormors 80 års fødselsdag!
  • Til middag på Corallo og mange andre skønne blog-events!
  • Se min lillesøsters galla entre!
  • Gøre noget spontant!
  • Gøre noget godt for mig selv, måske købe en lækker ting, få lavet negle eller noget helt tredje!
  • Invitere T på brunch!
  • Nyde solen og få lidt farve i fjæset!
  • Få ryddet op i alle småtingene i min lejlighed, så den bliver helt sommerklar!

The A - WAY!

Hvad skal I i maj?

A

Skriv et svar

