My current skincare routine!

IMG_3758-1.JPG

Pleje og rens af ansigtet er en super vigtig ting for at bibeholde en sund, stærk og ren hud! Jeg efterstræber at rense og pleje min hud minimum en gang dagligt, men helst både morgen og aften! Hverdagens make-up, forurening, træning og andet snavs ophober sig på huden og resulterer i tilstoppede porrer, kedelig hud og en lettere tendens til acne, hvilket jeg i hvert fald helst vil undgå!

IMG_3760-1.JPG

I øjeblikket bruger jeg den nye renseserie fra NIVEA: Creme Care Facial Cleansing serien, som jeg er virkelig glad for. Serien har ikke kun fokus på at rense, men fugter, beskytter og plejer også huden, hvilket tydeligt ses på min hud. Effekiv og mild rens er nøglen til flot hud og det er netop det, der ligger til grund for den nye serie.

Produkterne kan bruges både morgen og aften, hvilket er dette, jeg stræber efter. Jeg renser dog altid min hud om aftenen, inden jeg skal sove, for at min hud er ren og plejet til natten.

IMG_3759-1.JPG

Produkterne fra NIVEA Creme Care Facial Cleansing kan fås i butikkerne fra uge 17 og kommer til at koste mellem 49,95DKK og 59,95DKK.

The A - WAY!

Tak fordi I læser med!

A

Skriv et svar

