A Healthy & Easy Dinner!

VSCO Cam-1.jpg

For kort tid siden havde jeg en aften, hvor jeg havde lyst til noget lækkert, men hvor jeg samtidig ikke orkede at bruge flere timer i køkkenet! En ret, jeg tit tyer til i situationer som denne, er min meget lækre thai ret! Den er super nem, kræver ikke mange ingredienser og så er den hurtig at forberede! Når man bor alene, som jeg gør, er enkle, men samtidig lækre retter i højsædet! Jeg glæder mig til at høre, hvad i syntes om retten, hvis I tør kaste jer ud i det! 🙂

A while ago I had an evening where I wanted to eat something nice for dinner but I didn’t wanted to use 100 years in the kitchen. A dish I often make in situations like this one is my delicious thai dish. It is super easy, quick to prepare and doesn’t need a lot of ingredients. When you live alone like I do simple but still nice dishes are highly valued. I look forward to hear what you think of the dish! 🙂

51089-healthy-eating-motivational-quotes.jpg

To do:

The Sauce:

  1. Svits den røde Karry Pasta på panden (Fry the Red Curry Paste on a pan for around 1 minute)
  2. Tilsæt grøntsager og lad stege i få minutter (Add vegetables and let fry for a few minutes)
  3. Tilsæt kokos mælk og lad retten stå indtil grøntsagerne er optøet (Add Coconut Milk and let the dish cook until the vegetables are warm)

The Chicken:

  • Marinér kyllingen i soya og teriyaki sauce (Marinate the chicken in soy and teriyaki sauce)
  • Steg kyllingen på panden (Fry the chicken on a pan)

Squash Spaghetti:

  • Riv squashen på en spiralizer, snit i lange tynde strimler eller riv på et rivejern (Prepare the squash on a spiralizer or slice in very thin peaces)
  • Brug som spaghetti til thai sovsen (Use the squash as spaghetti for the sauce)

Ingredients:

  • Squash (squash spagetti)
  • Wok grøntsager fra frost (Frozen wok vegetables)
  • Kokos mælk Light (Coconut milk Light)
  • Rød Karry Pasta (Red Curry Paste)
  • Kylling (Chicken)
  • Soya (Soy)
  • Teriyaki sauce

Jeg håber, I kan lide den!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

