Restaurant SULT – En af byens bedste brunch buffeter!

FullSizeRender.jpg

Igår spiste jeg og min veninde brunch på Restaurant SULT i København og det var bestemt ikke nogen forkert beslutning! For kort at beskrive SULT’s brunch, så har de hver weekend brunch buffet til 225,- mellem 9.30 og 16.00. En ting kaffesøsteren er fan af, er at al kaffe, også cappucino, er inkluderet i prisen! 🙂 Ud over de inkluderede juicer (æble, appelsin og jordbær), kan du tilkøbe special juicer, smoothies og milkshakes for 30,-.

VSCO Cam-6.jpgVSCO Cam-9.jpgVSCO Cam-10.jpgVSCO Cam-8.jpg

Det er længe siden, jeg er blevet mødt af en så gennemført buffet, som både havde et godt udbud af gluten- og laktosefri produkter. Brunchen indeholdt bl.a. skyr og yoghurt med bær og de lækreste toppings, frugt, 4 forskellige friske salater, et stort udvalg af oste,  pålæg, marmelader m.m. Herudover finde du også røræg, pølser, bacon, pandekager, forårsruller, T-birkes, hjemmelavet brød og meget mere!

VSCO Cam-2.jpgVSCO Cam-3.jpgVSCO Cam-4.jpg

Jeg elsker, at det er muligt både at spise en gennemført sund brunch, men at der også er det søde tilvalg. Buffeten er for alle, store og små, sunde og usunde og sure og søde! 🙂

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg skal til brunch på SULT! Både min veninde og jeg var virkelig begejstrede og mætte, da vi forlod restauranten! MUMS!

The A - WAY!

Ses vi på SULT?

A

Skriv et svar

