My very own Home-Spa!

Jeg elsker at forkæle mig selv! Det gælder både i forhold til shopping, rejser og god mad, men det gælder bestemt også i forhold til pleje af min dyrebare krop! Forleden havde jeg en rigtig MIG-dag! Med det mener jeg en dag, hvor fokus er på at slappe helt af både i sind og krop! Jeg startede dagen med en dejlig lang gåtur i skoven hos mine forældre i den dejlige sol og da jeg kom hjem, stod den ellers på hjemmespa til den helt store guldmedalje! 🙂

 

 

VSCO Cam-2-2.jpg

Jeg startede med at fylde karbadet med varmt vand og og den dejligste badesalt “Dans på Roser” fra Badeanstalten. Den dufter dejligt af friske blomster og forår! Herefter satte jeg min yndlingsmusik på højtaleren, som i øjeblikket er blandt andre Majid Jordan med King City og hoppede ellers i bad! Herefter påførte jeg mig Okker Gokker lermasken. Masken indeholder silicium, som har en opstrammende effekt, til jer der skulle være interesserede! 🙂

VSCO Cam-1-2.jpg

Jeg tilførte også badet ovenstående beroligende Badeolie og Massageolie for rigtig at blive afslappet helt ind til knoglerne! Inden badet blev koldt brugte jeg ovenstående Pimpsten til at gøre min hud babyblød og fri for hård hud på hænder og fødder! 🙂 Da jeg endelig fik hevet mig op i badet, var jeg så afslappet som man kunne blive! 🙂

Produkterne modtaget som gave.

The A - WAY!

Tak fordi I læser med!

A

En tanke omkring “My very own Home-Spa!

  1. Pingback: My Monthly Bucket List #May | The A-WAY!

Skriv et svar

