My Energii Training: WEEK 16

IMG_2142.jpg

Den sidste uges træning bestod af en hel masse træning hos Energii. Som jeg nævnte i dette indlæg, bliver reformeren min ven de næste 2 måneders tid og jeg vil derfor træne størstedelen af min træning her! Jeg elsker træningen hos Energii, kan jeg allerede fortælle! Der er højt humør, god musik og benhård træning – en kombination som sikrer, at man altid har lyst til at yde sit aller bedste, sådan har jeg det i hvert fald! I næste uge har jeg ferie, så jeg har masser af tid til træning, hvilket også afspejler sig i min træningsmængde! 🙂 Husk du altid kan få en gratis prøvetime, hvis du skulle være nysgerrig i at prøve træningen! 🙂

IMG_3699.JPG

Training Program Week 16:

Monday: 1H Energii Power Reformer

Tuesday: 1H Energii Power Reformer

Wednesday: 1H Energii Power Reformer

Thursday: 1H Energii Power Reformer

Friday: Pause

Saturday: 8-kilometer run

Sunday: 1H Energii Power Reformer + 6,5-kilometer run

Skærmbillede 2016-01-15 kl. 21.36.26.png

The A - WAY!

Let’s do this! 😀

A

Skriv et svar

