Lidt om min weekend og en vinder af Urtekram konkurrencen!

IMG_3234.jpg

Det er fredag, solen skinner (næsten i hvert fald!) og weekenden ligger for vores fødder! Har I nogle skønne ting planlagt? 🙂 Det har jeg! I eftermiddag skal jeg til lækre fredags-drinks på Illum Rooftop, jeg skal forbi 9PR‘s pressedag, min lillesøster skal konfirmeres imorgen og ellers skal jeg bare nyde resten af weekenden med træning, kaffedates andet hyggeligt! 🙂 Jeg elsker weekender, som både indeholder planer, men også afslapning!

Nu skal vi til det sjove! Vinderen af Urtekram konkurrencen er nemlig fundet! 🙂

Vinderen er ……..

Skærmbillede 2016-04-15 kl. 10.32.07.png

Jeg håber, du bliver glad for de lækre produkter! 🙂

The A - WAY!

God weekend – A

Skriv et svar

