Altankogebogen af Timm Vladimir

VSCO Cam-4.jpg

Igår var jeg til den fineste boglancering hos Timm Vladimir og Altan.dk. De to parter er nemlig gået sammen om at skrive Altankogebogen, som indeholder en masse lækre opskrifter til de varme sommeraftener, vi nu går i møde! Opskrifter man nemt kan indtage på altanen, hvis man skulle være så heldig at have sådan en! 🙂

VSCO Cam-3.jpg

I forbindelse med lanceringen jeg og en masse skønne bloggere inviteret til frokost på Altanen, hvor vi fik serveret en masse skønne smagsprøver fra den nye bog og jeg kan love jer for, at jeg skal hjem og lave nogle af retterne i mit eget køkken! Desværre har jeg ikke selv en altan at indtage dem på, men mon ikke de smager ligeså godt indtaget i min gård? 🙂

VSCO Cam-2.jpg

Vi fik bl.a. røget laksemousse, couscous salat, Nyretapper med chimichurri sauce og ikke mindst Rabarbercrumble, som mor lavede den!

VSCO Cam-1.jpg

Altankogebogen kunne fra igår købes til 149DKK på Altan.dkAltan-liv.dk og hos Café Altanen på Gammel Kongevej 19.

The A - WAY!

Tak fordi I læser med!

A

Skriv et svar

