My Favourite Perfumes!

IMG_3107.JPG

Som jeg tidligere har proklameret, kommer der mere beauty og mode ind over bloggen – noget I måske har bemærket? 🙂

Jeg har et særligt forhold til parfumer! De må hverken være for kraftige, for søde, for svage osv. En parfume kan gøre sindssygt meget for dit selvværd og din udstråling, så det er vigtigt at finde en parfume, der er DIG! For at gøre mig tilfreds på parfumefronten, skal man ramme 100% plet, for at jeg gider bruge den. Det lyder og er måske også en smule kynisk, men sådan er jeg nu engang – på det punkt, vil jeg ikke gå på kompromis!

As earlier mentioned you will be able to find much more beauty and fashion on the blog – something you might already have noticed? I do have a special relationship with perfumes! They cannot be too strong, too sweet, too weak and so on. A perfume does a lot for you self-esteem and your presence so it is therefore very important to find a perfume which is YOU! I will not compromise when it comes to perfumes!

IMG_3108.JPG

Jeg har 4 parfumer, som jeg i øjeblikket skifter imellem! De emmer alle af forår og friskhed, hvilket jeg syntes, er meget passende årstiden taget i betragtning! Vi har brug for et friskt pift for at komme i stemning til forår og sommer.

At the moment, I have 4 perfumes I use. They all have a scent of spring and freshness which I think is very suitable for the time of year. We need something to get in the mood for spring and summer!

IMG_3109.JPG

I løbet af ugen i dagstimerne skifter jeg mellem 3 forskellige; den nye Clean Parfume Blossom, Sards Creme Parfume og Chloé See by Chloé Si Belle. De 3 parfumer har hver især deres egen forårsduft! Blossom dufter af et dejligt blomstertræ i fuldt flor, Sards Creme Parfume er mild og rund og Chloé See by Chloé er frisk og syrlig! Når jeg skal ud om aftenen sværger jeg til Dolce & Gabbana’s L’Impératrice! Den er tungere og mere sensuel i duften, men stadig livlig og drillende, hvilket passer perfekt til en aften i byen! 🙂

During the week I use 3 different perfumes; the new Clean Perfume called Blossom, Sards Creme Perfume and the pink Chloé See by Chloé. The 3 perfumes have their own spring scent! Blossom smells like a flower tree blossoming, Sards Creme Perfume is mild and soft and Chloé See by Chloé is super fresh! When I am going out in the night I often wear Dolce & Gabbana’s L’Impératrice! It is a bit heavier and sensual but still lively and teasing which fits perfectly for a night out!

What kind of perfume do you like?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

