Min nyeste udfordring! – Energii Reformer

Skærmbillede 2016-02-11 kl. 10.55.35.jpg

Som det fremgår i overskriften, har jeg sprunget ud i endnu en udfordring på træningsfronten, jeg skal nemlig til at træne reformer træning hos Energii og jeg glæder mig helt vildt! De næste 2 måneder kommer jeg til at svede, grine og græde i Energii’s træningslokaler, særligt i deres lokaler på Østerbro!

Til dem af jer, der ikke kender til Energii og reformer træningen, skal der her komme en lille forklaring! Reformer træning er træning på en slags kombineret pilates og styrketræningsmaskine, som går ind og arbejder med alle kroppens muskler, også de helt små muskler. Belastningen sker igennem en blanding af egen kropsvægt og med de justerbare fjedre, som maskinen er udstyret med. Bedre forklaring følger, når jeg rigtig har prøvet maskinen af! 🙂

Skærmbillede 2016-02-11 kl. 10.59.20.jpg

Denne form for træning skal give lange, slanke, stærke og smidige muskler, som vil resulterer i en atletisk kropsbygning – JA TAK, siger jeg bare! 🙂 Hvis nogen skulle være blevet nysgerrige, tilbyder Energii en gratis prøvetime, så der er ingen undskyldning! 🙂

Målet med dette træningsforløb er, at opnå en større indre styrke, blive mere tonet og tabe nogle kilo til sommersæsonen! Jeg vil løbende holde jer opdateret i forhold til fremskridt, tilbagegang, motivation, træningen og meget mere, så husk at følge bloggen! 🙂

Skærmbillede 2016-04-08 kl. 17.04.34.png

The A - WAY!

Hav en skøn dag!

A

2 tanker omkring “Min nyeste udfordring! – Energii Reformer

  1. Pingback: Reformer træning – hvad er det præcis for noget? | The A-WAY!

  2. Pingback: My Energii Training: WEEK 16 | The A-WAY!

Skriv et svar

