Challenge of the week #15

ubgkhj.jpg

I denne uge bliver ugens udfordring, at give en fremmed person et kompliment hver dag! Det er ikke en nem opgave, men en super god øvelse for dig, som både gavner din personlighed, din selvsikkerhed og dit humør! 🙂 Når du skal give et kompliment til en fremmed person, er der forskellige grænser, som skal brydes og det er lige netop, når dette sker, at du får et ordentligt selvtillidsboost! Og hey – hvad er det værste der kan ske? Tvivler på personen, personen som modtager et kompliment, kan andet end at blive glad! 🙂 Er I med mig?

photo-1456587349840-30f5d8581fc8.jpg

Sidste uges ‘Ingen sukker’-udfordring gik utrolig godt for mig! 🙂 Jeg fik både tilbudt kage, dessert og is, men takkede pænt nej-tak og havde en super fed følelse ved at holde min aftale med mig selv! Som jeg også nævnte sidst, er det ikke sådan, at jeg aldrig vil røre sukker, men det at man lige mærker efter i kroppen og spørger sig selv om man egentlig rigtig har lyst er vigtigt at huske og det vil jeg tage med mig fremover! 🙂

The A - WAY!

Held og lykke!

A

Skriv et svar

