Postcards from Miami! Part 1

IMG_2844.jpg

Det er nu tid til sidste indlæg af ‘Postcards from Miami’ i denne omgang! Billederne er fra den sidste halvdel af vores ferie, så der er kommet lidt mere farve på benene. 🙂 Gud hvor jeg allerede savner solen, varmen og bikinien! Nu må det meget gerne blive sommer i Danmark i en fart! 🙂

IMG_2827.jpg

Mine nye H20 Milano Sandaler var perfekte til poolen og de længere gå-ture ned til stranden! 🙂

IMG_2988.jpg

Stranden, solbriller og bikini – miss it already! ❤

IMG_2887.jpg

Et billede fra min smukke morgenløbetur! Formodentlig den flotteste udsigt jeg har haft på en løbetur!

IMG_2960.jpg

Et billede fra aftenen hvor vi spiste på Smith and Wollensky – sådan en dejlig aften med masser af lækker fisk! 🙂

IMG_3036 3.jpg

Et sidste billede fra den blå himmel og de dejlige palmer! 🙂

Jeg glæder mig allerede til at skulle afsted igen! 🙂

The A - WAY!

A

Skriv et svar

