Dining out in Miami!

Nu har jeg efterhånden besøgt Miami en håndfuld gange og jeg har bestemt fundet mine favoritspisesteder! 🙂 I Miami kan du finde ALT fra lækre fiskerestauranter, til steakhouses, til Junk-food, til super-food healthy restauranter og meget mere – du kan få ALT, hvad hjertet begærer! 🙂 Nedenfor finder du mine favoritter!

Dinner

Tuna-Tart004-e1443532758335.jpg

Smith and Wollensky er en af mine yndlingsrestauranter i Miami! Restauranten er i den dyre ende, men det er alle pengene værd! Restauranten er beliggende med udsigt over Fisher Island og vi sad udenfor lige ud til vandet! Jeg fik ovenstående tun tatar, som var helt vild og en krabbe-cocktail. Jeg kan fortælle, eftersom jeg smagte min lillesøster Macaroni and Cheese med trøfler, at den også er helt vildt lækker! 🙂

Skærmbillede 2016-03-24 kl. 13.14.12.png

The Rusty Pelican er en lækker restaurant med en masse fiskeretter! Jeg fik deres Crab Cakes og en sushi-rulle! Det var virkelig lækkert! Min far fik deres reje cocktail, som bestod af 10 kæmpe store rejer! Det var helt vildt god mad! En ting man dog skal være forberedt på, er at det er en kølig restaurant så husk den varme trøje! 🙂

IMG_3043.jpg

Nove Sushi Restaurant er den bedste sushi restaurant, jeg nogensinde har prøvet! Deres ruller er enorme, deres råvarer er eminente og deres sammensætninger overgår alle forventninger! Min far og jeg delte 2 ruller! Det siger lidt om størrelsen! 🙂 MUMS

IMG_2899.jpg

Oliver’s Bistro ligger lige ved vores lejlighedskompleks, så det er super nemt for os at besøge Olivers! Olivers har alt, hvad man kunne tænke sig! Burger, salater, pasta, tapas m.m. Deres blæksprutte salat er fantastisk og kan klart anbefales! 🙂

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

Skriv et svar

