Miami Training – when jetlag becomes your friend!

IMG_2830.jpg

Som nogen af jer ved, havde jeg lavet en træningsplan planlagt inden jeg rejste til Miami, som I kan finde her! I løbet af ugen havde jeg indlagt 2 pause-dage, men for at det ikke skal være løgn holdt jeg INGEN pausedage! 🙂

Grunden til at jeg ingen pausedage holdt var, at jetlag var blevet min ven! Jeg vågnede hver dag omkring kl. 6.00, lang tid før resten af familien og tog direkte ned og trænede! Det var fedt, at være den eneste i træningslokalet og jeg var helt veludhvilet og fuld af energi!

IMG_2909.jpg

Jeg startede hver dag i fitness med 30 minutters cardio efterfulgt af 30-50 minutters styrketræning! Det var en fantastisk måde at starte dagen på! En af dagene, var jeg ude på den smukkeste 12-kilometers løbetur langs stranden. Det er en tur, jeg ikke vil glemme foreløbig! 🙂

IMG_3112.jpg

Efter træning stod den på kaffe, grapefrugt og lektielæsning indtil resten af familien havde trænet og vi var klar til morgenmad! 🙂

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

Skriv et svar

