CHALLENGE OF THE WEEK

hkjgjhfl.jpg

Inspireret af Emily fra bloggen Emily Salomon, vil der komme en ny føljeton på bloggen, nemlig Challenge of the week! Det går ud på, at jeg hver søndag (i denne uge blev det mandag) vil lave en ny udfordring til den kommende uge, som jeg selv vil kaste mig ud i. Jeg ville kun syntes, det ville være fedt, hvis I havde lyst til at deltage! Når ugen er omme, vil jeg opsummerer, hvordan jeg har klaret ugen! 🙂

photo-1441123285228-1448e608f3d5.jpg

Første challenge er at have en helt sukkerfri uge!

Målet er på sigt at være helt fri for sukker, men nu starter vi med en uge! Jeg vil samtidig forsøge at indtage mindre frugtsukker, så jeg vil gå efter at indtage frugt med et lavt indhold af frugtsukker. Succeskriteriet vil være ligesom hos Emily, nemlig at klare 5 ud af 7 dage, men jeg vil selvfølgelig gøre mit for at holde alle 7 dage! Jeg glæder mig til at se, hvordan min krop og mit sind reagerer på det her! 🙂 Jeg håber, I vil være med! 🙂

Husk forresten at deltage i min Urtekram konkurrence her eller på Instagram her, hvor du kan vinde en lækker pakke fyldt med Urtekrams nye skønhedsplejeserie! 🙂

The A - WAY!

Held og lykke!

A

En tanke omkring “CHALLENGE OF THE WEEK

  1. Pingback: Challenge of the week #15 | The A-WAY!

Skriv et svar

