My Monthly Bucket List #April

dfsgs.jpg

Så forsvandt endnu en måned, inden man nåede at se sig om! 🙂 Heldigvis går tiden jo hurtigt, når man hygger sig og det har jeg bestemt gjort i marts måned! Jeg har været i Miami, jeg har spist sushi, jeg har shoppet (liidt for meget) og meget meget mere! Nu er vi allerede midt i foråret og lige om lidt er det sommer! 😀 Læs aprils Bucket List nedenfor!

 

  • Holde hjemme Spa-Dag, bl.a. med produkter herfra!
  • I biografen og se Room. Mon det lykkedes? Det er ikke gået godt med at komme i biografen de andre måneder! 🙂
  • La Esquina og spise brunch med Mathilde efter en dejlig løbetur!
  • Fejre min lillesøsters konfirmation! Hvor bliver mine søskende bare store hurtigt!
  • Til eksamen! – Det skal bare overståes, så jeg kan få ferie! 🙂
  • Ud og spise med Early Bird!
  • I sommerhus og komme helt ned i tempo!
  • Forhåbentlig drikke årets første udendørs rosé!
  • Spise de nye Bowls fra 42Raw, som jeg omtalte her!
  • Spise forårets først is, muligvis fra Nicecream!

The A - WAY!

Hvad skal I i april?

A

Skriv et svar

