Motivational Men: Patrick Brylov

Skærmbillede 2016-03-29 kl. 09.08.21.png

Det er blevet tid til anden omgang af Motivational Men! Idag gæster vores allesammens paradiso Patrick Brylov bloggen. Han fortæller om Paradise Hotel, hans mål med hans træning, guilty pleasures og meget mere. Nedenfor finder du Patricks svar på mine spørgsmål omkring sundhed, livet og det indimellem. (billederne i indlægget kommer blandt andet fra Henrik Duers Instagramprofil @patrickbrylov)

Hvad er sundhed for Patrick Brylov? 

Sundhed for mig handler om at behandle sin krop med respekt, lytte til den og finde ud af, hvad der fungerer bedst for en, både med kost og træning – at finde en gylden mellemvej.

Skærmbillede 2016-03-29 kl. 09.06.50.png

Hvordan har Paradise Hotel påvirket dig?

Paradise var en kæmpe omvæltning og udvikling for mig personligt, hvor jeg rykkede en masse grænser. I forhold til mit fysiske velvære på Paradise Hotel, behandlede jeg ikke min krop særlig godt – for meget usund mad og alkohol og for lidt motion.

Hvad træner du og hvor ofte?

Jeg styrkertræner og cardiotræner 5-7 gange ugentligt i ca. 1 time til halvanden.

Skærmbillede 2016-03-29 kl. 09.07.13.png

Hvad kan du bedst lide ved din krop?

Det er svært for mig at vælge en favorit ting ved min krop, da jeg er meget kritisk. Jeg føler mig sjældent tilfreds med min krop.

Hvad kan du ikke leve uden?

Jeg elsker kylling! Jeg ville have svært ved at leve uden kylling. Ud over at det er sundt, så elsker jeg smagen og de mange tilbedrednings måder, der er med kylling.

Skærmbillede 2016-03-29 kl. 09.13.42.png

Hvad er din guilty pleasure?

Bland selv slik uden tvivl! 🙂

Hvad er målet med din træning og din sundhed?

Det er helt klart at have et godt helbred og en pæn krop. Jeg elsker at røre mig og jeg bruger meget tid på mad og alle de forskellige aspekter der er forbundet med de 2 ting.

Hvad er dit bedste sundhedstip?

Hvis jeg skulle give et generelt sundhedstip, ville det nok være at pointere vigtigheden i at passe på sin krop og behandle den med respekt.

Jeg håber, I syntes om det!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

