Postcard from MIAMI part 1

IMG_2766.jpg

Her får I et lille virtuelt postkort fra min helt igennem skønne tur til Miami! Her får I et lille virtuelt postkort fra min helt igennem skønne tur til Miami! Som I kan se ovenfor, startede ferien i Kastrup Lufthavn med den obligatoriske Joe & The Juice inden den lange flyvetur til Miami! Tunacado og Power Shake med indefær holder altid! 🙂

Ferien var præcis, som jeg håbede! Afslappende, hyggelig, sjov og med masser af sol, varme og træning! 🙂 Vi boede i en lejlighed med den smukkeste udsigt, man kunne drømme om – dagen kunne ikke andet end at starte godt, når man vågner op til det syn! 🙂 Kig med nedenfor!

IMG_2828.jpg

Udsigten fra vores lejlighed glæder jeg mig allerede til at se igen!

IMG_2919.jpg

Morgenkaffe er et morgenritual, om jeg er i Danmark eller Miami!

IMG_3039.jpg

Inden benene fik en god farve! 🙂 Vores skønne pool!

IMG_2927.jpg

Dinner dressed! 🙂 

The A - WAY!

Hav en dejlig dag!

A

Skriv et svar

