Fusion Køkken – a brunch recommendation!

VSCO Cam-5.jpg

Jeg er den helt store brunch elsker – det tror jeg muligvis ikke kommer bag på særlig mange, der følger med herinde! Jeg kan rigtig godt lide selv at stå for en storslået brunch, men jeg kan mindst ligeså godt lide at gå ud og få en storslået brunch serveret og det kan I tro, jeg fik hos restauranten Fusion Køkken i midten af København!

VSCO Cam-3.jpg

Konceptet på restauranten er genialt i mine øjne! Du kan vælge mellem 3, 5 og 7 små retter til henholdsvis 69DKK for 3 retter, 99DKK for 5 retter og 129DKK for 7 retter. På den her måde, er du sikker på, du KUN får det, du selv godt kan lide og ikke ender med en halv tallerken fyldt med ting, du ikke bryder dig om, men som du alligevel har betalt for!

VSCO Cam-6.jpg

VSCO Cam-4.jpg

Jeg var afsted med min veninde og vi bestilte begge 5 retter, som rent faktisk bestod af de præcis samme retter. Vi fik 2 stk. pocherede æg toppet med lidt grønt og chili, avokado med frisk lime og chili, varmrøget laks med tyndskårne radisser, vafler med sirup og bær og græsk yoghurt med hjemmelavet granola og bær! Alle komponenter var delikate og perfekt tilberedte og røg glædeligt ned i vores sultne maver! Til maden fik jeg en cappuccino og en friskpresset grapefrugt-juice, hvor min veninde fik en Americano og en friskpresset appelsinjuice.

VSCO Cam-7.jpg

Vi gik begge mætte og tilfredse derfra og jeg har allerede fortalt min mor, at hun godt snart kan invitere mig derind igen! 🙂

Hvad er jeres yndlingssted i København?

The A - WAY!

A

Skriv et svar

