My NEW posters from Desenio!

IMG_2002.jpg

For kort tid siden blev jeg for første gang introduceret til Desenio, som er en webshop med et utal af seje, smukke og rå plakater og rammer! Siden jeg flyttede ind i min lejlighed for godt 1,5 år siden, har væggene været tomme og jeg har sådan savnet noget at kigge på! Da jeg opdagede det fantastiske udvalg af plakater med prints, tekst, billeder m.m. hos Desenio, blev jeg inspireret!

A while ago I was introduced to Desenio which is a webshop filled with the coolest and most beautiful posters you could imagine! I have wanted something for my walls in my apartment and when I found Desenio with their many posters I got inspired!

kjgflsdj.jpg

Jeg fandt nogle forskellige plakater, som jeg synes ville være perfekte til mit fine univers på Nørrebro! De mangler desværre stadig at blive hængt op, men de står så lækkert, at det næsten ikke er nødvendigt! Jeg fik Eiffel TowerEiffel ChairZebra, &-plakat og ikke mindst min elskede Chanel plakat bestilt hjem! 🙂

I found my perfect posters for my appartment! I got the Eiffel Tower, the Eiffel Chair, the Zebra, the & poster and my beloved Chanel poster!

plakater_storrelse.jpg

Priserne på deres plakater er til at betale, så der er plads til, at man kan være lidt vovet med sine valg, uden hele budgettet vælter, hvis man en dag skulle skifte mening! 🙂 En anden skøn ting ved Desenio er, at du kan få alle deres plakater i stort set alle størrelser, så du på den måde kan tilpasse plakaterne til dit hjem!

The prices are really great so you can order different styles and not worry about getting tired of them! Another great thing about Desenio is that you can get almost all their posters in all sizes so you can fit the posters into your home!

desenio.jpg

Jeg kunne virkelig godt overveje, om nogen af de 3 ovenstående plakater Black LipsVogue eller Pink Lips skulle bestilles hjem! Hvad syntes i? 🙂

I am truly considdering getting the above poster Black LipsVogue or Pink Lips! What do you think?

Plakater er en gave fra Desenio.

The A - WAY!

Hav en skøn dag!

A

Skriv et svar

