How I stay fresh ALL day long!

maxresdefault-1.jpg

Nu snakker jeg ikke om at være fuld af energi dagen lang, det er selvfølgelig også en dejlig ting, men nej ikke i denne omgang! I dag snakker jeg om deodoranter! Har du styr på din deo? 🙂

Jeg har så længe jeg husker brugt deo fra Nivea! Jeg har tidligere brugt deres Stress Protect Spray, men efter jeg har prøvet deres nye Protect & Care Anti-perspirant Spray og Care Anti-perspirant Roll-On har jeg fået to nye favoritter! Generelt er jeg mest til spray deodoranter, da de tører ind med det samme, men jeg syntes denne nye roll-on gør et rigtig godt stykke arbejde! Begge deodoranter har plejende egenskaber og efterlader huden blød og frisk med NIVEA’s oprindelige duft.

VSCO Cam-1-1.jpg

Grunden til at jeg er så glad for Niveas produkter er, at de ikke indeholder alkohol, de er dermatologisk testede, irriterer ikke huden og har en virkelig lang holdbarhed. Jeg ved nu ikke, om jeg syntes, de kan holde i 48 timer, men de kan i hvert fald holde dig frisk hele dagen lang, selv i en aktiv hverdag! 🙂

Grunden til at jeg går op i, hvad mine deodoranter indeholder, er fordi kroppen optager de produkter, du påfører den og særligt når det kommer til armhulen og derfor vil jeg gerne være sikker på, at min krop ikke bliver irritereret og skadet og i værste tilfælde udvikler allergi.

Begge produkter forhandles i Matas og begge koster 34,95,- og kan købes her og her og selvfølgelig i butikkerne rundt om i landet!

NIVEA Skin Care basics.ashx.jpeg

Produkterne er modtaget i gave, men holdningerne er 100% mine egne!

The A - WAY!

Hvilken deo bruger I?

A

 

 

Skriv et svar

