Kissable lips!

IMG_2235.JPG

For tiden befinder jeg mig på den anden siden af Atlanten i Miami og jeg kan love jer én ting – JEG ELSKER DET! Hos mig er det sommer, det er sol og det er varme! Der er desværre utrolig mange ting solen og varmen ikke er helt gode for og det gælder blandt andet læberne, men det kan man heldigvis gardere sig imod! 🙂

At the moment I am in Miami and I can promise you that I am enjoying it! It is summer, it is sunny and it is hot! Unfortunately it is not everything the sun and the heat is good for and this is the lips! Good thing we have products to help us with this problem! 🙂

IMG_2234.JPG

Jeg er blandt andet blevet fan af læbepromaderne fra Carmex og Dr. Lipp – de er fuldstændig fantastiske!  Jeg er så heldig både at have en version fra Carmex med solfaktor 15 og den bruger jeg altid i løbet af dagen for maks beskyttelse! Om aftenen og natten sværger jeg til læbepromaden fra Dr. Lipp! Den er rigtig fed i konsistensen og efter en nat med den på læberne føles læberne som nye! Mine læber føler sig meget heldige! De holdes fugtede, kølede og beskyttede i solens hede!

I have become a fan of the balms from Carmex and Dr. Lipp– they are truly amazing! I am so lucky to have a version with SPF15 which is the one I am always using during the day for full protection! In the evening and in the night I use the lip balm from Dr. Lipp!  My lips feels very lucky! My lips are kept hydrated, cooled and protected!

VSCO Cam-1.jpg

Når jeg gerne vil have lidt fest på læberne, når vi skal ud og spise, bruger jeg de fine farver fra Nilens Jord. Ikke nok med at de giver en super fin og sommerlig farve, har disse en plejende og fugtende effekt, da de er tilsat olivenolie og E-vitamin, hvilket er helt perfekt, når man har været i solen hele dagen! 🙂

When I want a little party on my lips I use the beautiful Lipshines from Nilens Jord. They are beautiful in colour and has a nourishing effect due to them containing olive oil and Vitamin-E which is perfect when you are in the sun all day! 🙂

Alle produkter forhandles i Matas. Du kan finde Lipshines her, Carmex her og Dr. Lipp her!

The A - WAY!

Happy Kissing!

A

Skriv et svar

