Breakfast Brunch for the girls!

IMG_2509.JPG

Jeg fyldte 22 år den 1. marts og i den anledning holdt jeg den lækreste fødselsdagsbrunch for mine skønneste veninder! 🙂 Jeg kan love jer for, at der ikke var et øje tørt! Jeg har altid elsket at lave brunch og jeg har lavet mange af dem, men den her var et af mine mesterværker haha! 🙂 Du kan se, hvad der var på menuen nedenfor og se om du er enig i min bedømmelse! 🙂

It turned 22 years on March 1 and on that occasion I held the most delicious birthday brunch for my best girlfriends! 🙂 I can tell you the brunch was amazing! I love doing brunches and I have made many of them but this one was a masterpiece haha! 🙂 You can see what was on the menu below! 🙂

IMG_2511.JPG

Vi fik scrambled eggs mixet med spinat, de allerbedste hjemmebagte GROV-boller og selvfølgelig en masse lækkert pålæg!

We got scrambled eggs with spinach, the best homemade bread and of course some nice toppings!

IMG_2512.JPG

Min søster havde været så sød at stå for at lave vafler! Hertil var der masser af bær, hjemmelavet hasselnøddecreme aka. Nutella og selvfølgelig er der ingen vafler uden sirup! 🙂

My little sister was so sweet to make waffles! To the waffles we had lots of berries, homemade Nutella and no waffles without sirup!

IMG_2513.JPG

Jeg havde også lavet nogle lidt sundere retter! Disse var en krydret bønnesalat, som var ristet på panden, soyastegte snackpeber og en feta guacamole. MUMS!

I had also made some healthier options. I made a spicy bean salad which was roasted on the pan, soy fried red peppers and a feta guacamole. YUM!

IMG_2510.JPG

Sidst men ikke mindst fik vi grovsnegle med æble og banan, hjemmelavet bounty med chiafrø og skyr blandet med peanutbutter toppet med granola og bær.

Last but not least we had some cinnamon rolls with apple and banana inside, homemade bounty with chia seeds and yoghurt mixed with peanut butter and topped with granola and berries.

Please bring me this now!

The A - WAY!

A

Skriv et svar

